Sunday, August 21, 2011


Thanks God <3
感謝你,把我帶領到這裡來。
也感謝你,讓我在這裡遇見了她們。
也感謝你,讓我和我的好姐妹們的感情更穩固。
也感謝你,讓我和家人建立起一個更完美的關係。
太多太多感謝。
榮耀全歸於你。

I love you,more & more.
U will know,everything that i do :)
U will know,everything about me :)
U will guide me in anyway :)
U will be with me,wherever i am :D

P/s:雖然最近都不夠睡,但過得很充實。
主啊,請允許我實現我的夢想。
請聖靈充滿我。
阿們。
the best time to do anything,is NOW.

No comments:

Post a Comment